Tehnična podpora (m/ž)

Opis delovnega mesta

A veš tisto, ko pomagaš staršem ali kolegom pri nekem računalniškem izzivu, pa so čisto impresionirani in si misliš "pa to bi lahko bil moj job"? No, mogoče je lahko - beri dalje. 

 

 

Ni sicer čisto tako, kot predstavlja zgornji gif, ampak zate bo vseeno mala mal'ca. V osnovi iščemo pozitivno in komunikativno osebo, ki ima voljo do reševanja "ugank" in bo našim naročnikom z dobro voljo pomagala pri uporabi spletnih strani in trgovin. Pomembno je tudi, da se kot član/-ica mlade in sproščene ekipe hitro znajdeš, se znaš prilagoditi, kdaj narediš kakšen korak več in kdaj z nami deliš kakšen meme. Saj veš, ravnotežje. 

 

Delo torej obsega tehnično podporo strankam po e-pošti in telefonu, predvsem pomoč uporabnikom pri urejanju spletnih strani in trgovin.

Zahteve

Znanje, ki ga potrebuješ za to delo, je precej osnovno: 

  • Poznavanje operacijskih sistemov (Microsoft Windows, Apple OS X, iOS, Android),
  • poznavanje spletnih brskalnikov (Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera, Safari, itd.)
  • in poznavanje e-poštnih odjemalcev (Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird, Apple Mail, itd.).

 

Spodnja znanja pa ti prinesejo še dodatne točke:

  • Poznavanje sistema Magento,
  • poznavanje sistema WordPress
  • in poznavanje programskega jezika HTML/CSS.

 

Kaj ti nudimo?

  • Redno zaposlitev,
  • delovno opremo po želji,
  • moderno delovno okolje,
  • zahtevne projekte na katerih boš izpilil/a svoje znanje,
  • mednarodno okolje (stranke in sodelavci iz tujine),
  • super sodelavce, ki so ti pripravljeni pomagati ko to potrebuješ,
  • 1 do 2 timbildinga letno,
  • mentorja za čas uvajanja,
  • plačana izobraževanja po lastni izbiri in/ali obisk konferenc,
  • ter okolje, v katerem boš osebno in strokovno napredoval/a.